p_logo
MPY sistemi HARİCİ yedeği



MPY sistemi HARİCİ yedeği ; önerilen yedekleme yazılımları kullanılarak veritabanının yedeklenmesi ile alınır. Yedekleme yazılımı ile konfigürasyon yapılırken ihtiyaç olması durumunda Protel destek ekibi ile temas kurabilirsiniz. Yedekleme periyodu işletme ihtiyaçlarına göre belirlenir, Protel tarafından önerilen periyodları görmek için tıklayın.

HARİCİ yedekleme dışında ; ZAMANLANMIŞ yedeklerin de yedekleme yazılımı prosedürlerine eklenmesini önermekteyiz. Zamanlanmış yedeklerin sağlıklı alındığı, yani ilgili dizinlerdeki dosyaların güncel olduğu kontrol edilmelidir. Zamanlanmış yedeklerin durduğu dizinler şu şekildedir;

D:\Crmbackup\CRMBackup

Bu dizinler MPY yedekleme sunucusunda da bulunur ve işletme konfigürasyonuna göre dizin isimleri farklılık gösterebilir.
İlgili dizin ve alt dizinlerlerde bulunan DATABASE_ISMI_GÜNSAAT.bak formatındaki dosya isimleri veritabanının belirtilen tarihteki yedeğidir. Dosya isimleri yedek alınan günü ve veritabanını yansıtmaktadır.


Microsoft Dynamics CRM Application sunucusunda bulunan aşağıdaki dizinlerinde harici ortama haftalık olarak yedeklenmesi ihtiyaç olması durumunda sistemin hızlı bir şekilde ayağa kaldırılmasında fayda sağlayacaktır
C:\Program Files\Microsoft Dynamics CRM
C:\Program Files (x86) \Microsoft Dynamics CRM
C:\IDEX

Otellerde çalışan MPY senkronizasyon sunucularında bulunan aşağıdaki dizinin de harici yedeğe dahil edilmesi gerekmektedir.

C:\MPY
  Protel Bilgisayar Prog. Özel Eğt. Srv. San. ve Tic. A.Ş © 2011
Tüm Haklar Saklıdır.