MICROS 3700 veritabanı yedeği
Micros 3700 HARİCİ yedeği ; önerilen
yedekleme yazılımları kullanılarak alınır. Yedekleme yazılımı ile konfigürasyon yapılırken ihtiyaç olması durumunda Protel Micros destek ekibi ile temas kurabilirsiniz. Yedekleme periyodu işletme ihtiyaçlarına göre belirlenir, Protel tarafından önerilen periyodları görmek için
tıklayın.
Zamanlanmış Micros 3700 yedeklerin sağlıklı alındığı, yani ilgili dizinlerdeki dosyaların güncel olduğu kontrol edilmeli ve ilgili dizinler harici ortama yedeklenmelidir. Zamanlanmış yedeklerin durduğu dizinler şu şekildedir;
D:\Micros\Database\Data\Backup.
Bu dizin micros 3700 sunucuda bulunur ve işletme konfigürasyonuna göre dizin isimleri farklılık gösterebilir
Dizinde bulunan “micros_2008_09_06_05_01.cdb.good” şeklindeki dosyalar veritabanının belirtilen tarihteki yedeğidir. Dosya isimleri yedek alınan günü yansıtmaktadır.
Eğer dosya uzantısı “.GOOD” yerine “.BAD” olarak oluşmuş ise veya bu dosya hiç oluşmamış ise vakit geçirmeden Protel Micros destek ekibi ile temas kurmalısınız.
MICROS RES4 veritabanı yedeği
Micros RES4 HARİCİ yedeği ; önerilen
yedekleme yazılımları kullanılarak alınır. Yedekleme yazılımı ile konfigürasyon yapılırken ihtiyaç olması durumunda Protel Micros destek ekibi ile temas kurabilirsiniz. Yedekleme periyodu işletme ihtiyaçlarına göre belirlenir, Protel tarafından önerilen periyodları görmek için
tıklayın.
Zamanlanmış Micros RES4 yedeklerin sağlıklı alındığı, yani ilgili dizinlerdeki dosyaların güncel olduğu kontrol edilmeli ve ilgili dizinler harici ortama yedeklenmelidir. Zamanlanmış yedeklerin durduğu dizinler şu şekildedir;
D:\Micros\Database\Data\Backup\Archive
Bu dizin Micros RES4 sunucuda bulunur ve işletme konfigürasyonuna göre dizin isimleri farklılık gösterebilir
Dizin içerisindeki MICROS_2011_11_01_04_00.mbz şeklindeki dosyalar veritabanının belirtilen tarihteki yedeğidir. Dosya isimleri yedek alınan günü ve saati yansıtmaktadır
D:\MICROS\Database\Data\Backup altında bu alınan yedeğin bir kopyası micros.db adıyla bulunur. Eğer bu dosyanın uzantısı micros.db.BAD şeklinde bulunuyorsa alınan yedekte bir sorun olduğu anlamına gelir, bu durumda vakit geçirmeden Protel Micros destek ekibi ile temas kurmalısınız.